Praou i 2 veckor - VART ?

• Hästmänniskan
  • Trådstartare Trådstartare trullslitenmedtuff
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 292
T

trullslitenmedtuff

Happ, som rubriken lyder, snart skall klassen iväg på praou, de ställen som skolan erbjuder är inte direkt spännande eller så..,
Såklart vill jag praou på ett ställe med hästar, ej ridskola
men har sökt på internet & så, men hitar inget som verkar bra, jag Bor i västra götaland, så det skall helst ligga i det området.
Vil helst ha något med stuteri eller utbildningsstall/ eller ett riktigt försäljningstall, Det måste såklart vara seriöst.
Så vet ni några bra ställen?

Sv: Praou i 2 veckor - VART ?

Om du söker på någon annonsida så brukar man ofta hitta godkända praktikplatser i stall. Det går ju alltid fråga!

Jag praoade hos en känd travtränare, letade upp hans nummer i telefonkatalogen och ringde helt sonika och frågade:D..
Helt klart den bästa praoen jag varit på:):bump:!!!

http://www.hastannonser.se/showHorse.aspx?id=101815
Happ, som rubriken lyder, snart skall klassen iväg på praou, de ställen som skolan erbjuder är inte direkt spännande eller så..,
Såklart vill jag praou på ett ställe med hästar, ej ridskola
men har sökt på internet & så, men hitar inget som verkar bra, jag Bor i västra götaland, så det skall helst ligga i det området.
Vil helst ha något med stuteri eller utbildningsstall/ eller ett riktigt försäljningstall, Det måste såklart vara seriöst.
Så vet ni några bra ställen?

i åttan praoade jag på Stora Skuggans 4H-gård i Danderyd med bästsen!
På nians prao åkte jag och bästisen ner till Skåne och arbetade på en hästgård! :D

Helt otroliga praoplatser som jag aldrig kommer glömma!
men Skåne var bäst! :D

Liknande trådar

Skola & Jobb Snart färdig lärare, tjohoo vad alla drar i en! Jag har fått fem jobberbjudanden och det är ju helt fantastiskt... MEN det känns... 2
Svar
24
· Visningar
3 615
Senast: Cilva
·
Gnägg Sålde min häst som jag haft i 12,5 år i vintras. Han hade stått på ridskolan ett tag där jag tyckte de va inne alldeles för mycket och...
Svar
3
· Visningar
1 601
Senast: Minimys86
·
T
Övr. Barn Jag vet inte längre vart jag ska vända mig, så jag vänder mig hit. Historien är rätt lång och komplicerad, så jag hoppas att ni orkar...
Svar
10
· Visningar
2 655
Senast: YorkWann
·
P
Övr. Katt Har nu fått ett erbjudande om att få hem en kattunge. Det är en vän till familjen som har en vän som har fått en kull ungar, och som...
Svar
2
· Visningar
4 388
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka