Present till 30-åring

Magiana

Trådstartare
Jag ska inom någon timme på födelsedagskalas. "Födelsedagsbarnet" är en häst som fyller 30 år. Vad kan man hitta på för artighetspresent med kort varsel till en som egentligen skiter i vad han får? Bortskämd är han ju också så morötter, äpplen och sånt är ju vardagsmat. :p;) Någon som vet hur man kan skära morötter, äpplen och sånt till roliga figurer?
 
Nu har du kanske redan fort iväg (men om inte), själv hade jag nog köpt ett paket knäckebröd/ skorpor och försökt hitta ett roligt; "Grattis du har fyllt 30! Dags att börja tänka på pensionen!"
Men så är jag rätt lättroad. :p
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag skriver väl mest för att dels kanske få råd och sedan höra att det finns fler än jag.. Som rubriken lyder så har jag svårt att...
2
Svar
22
· Visningar
2 849
Senast: Snowball
·
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
Svar
19
· Visningar
2 631
Senast: Saigon
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 628
Senast: fejko
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 798
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp