Present till medryttare som slutar?

Krans

Trådstartare
Min medryttare ska sluta pga att hon flyttar för att studera.Hon har ridit hästen i 3 år och det har alltid funkat bra.Jag skulle gärna vilja ge henne ngt men jag vet inte riktigt vad. Absolut inget stort som ska tas med, då hon ska flytta långt och bo i studentkorridor. Inga rid-grejer.Har någon tips? Buhu, vill inte att hon slutar...😥
 
Presentkort på käk.
Lägg det i en fin korg med lite vardagsmat arrangerat snyggt med cellofan runt.
Olika pastasorter, nudlar, ekologiska bönor i tetra, lite pestoburkar.
En hint åt studentlivet och mer än bara ett presentkort.
 
Presentkort på campusbokhandeln om det finns där hon ska plugga eller ett tagelarmband/fotobok som ett minne från hennes och hästens tid tillsammans :)
 
Min medryttare ska sluta pga att hon flyttar för att studera.Hon har ridit hästen i 3 år och det har alltid funkat bra.Jag skulle gärna vilja ge henne ngt men jag vet inte riktigt vad. Absolut inget stort som ska tas med, då hon ska flytta långt och bo i studentkorridor. Inga rid-grejer.Har någon tips? Buhu, vill inte att hon slutar...😥

Hur länge är hon kvar i hemstaden? Presentkort på massage/SPA-inträde eller liknande behandling?

Nu är det fel tid på året, men en stallägare jag känner brukade trycka upp foto-almanackor med stallets hästar under olika årstider till hästägarna. Jättefint! Kanske något liknande till din medis, en kopp med hästen på eller så?
 
@nattvarg presentkort på campusbokhandeln som redan föreslagits tycker jag är bra där kan man köpa begagnad kurslitteratur . Behöver inte finnas där hon ska bo utan de har webshop. Jag har själv sålt böcker därigenom och det funkar bra. Sen kan du ju ge något till det om du vill beroende på tycke och smak hos mottagaren, t.ex. fina praliner och ett gott te eller kaffe eller något annat du tror hon gillar.
 
Flyttade själv på grund av plugg förra året och fick lämna "min" häst. Själv hade jag blivit jätteglad för ett gäng foton i olika storlek att sätta upp i studentrummet.
Om hon kommer på besök kan du ju utlova en uteritt.
Doftljus/doftspridare (fick själv av min mamma och den har använts jättemycket!)
Nån härlig tvål och body lotion.
Personlig almanacka.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
575
Senast: valy
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 965
Senast: Mabuse
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 915
Senast: Whoever
·
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 604

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp