Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
M

MillyM

Min son är bjuden på kalas hos en kompis. Nu är det så att de ska ha kalaset ihop med en annan kille, ska vi köpa present till båda eller bara till sonens kompis? Det känns kanske dumt om båda väntar sig en present och så kommer vi med en. Samtidigt känns det konstigt att köpa till en som sonen inte är kompis med också.
Hur skulle ni göra?

MillyM
 
Sv: Present

Jag skulle köpa en "liten sak" även till den andra pojken. Så har jag gjort när mina barn har varit bjudna på syskonkalas...
 
Sv: Present

Så tänkte vi också göra, men det löste sig genom att han inte gick på kalaset. Han var på avslutningen på cross-skolan istället.
Men det kommer kanske hända igen.

MillyM
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Min sambo blir 30 den 14 september, en torsdag. Har köpt en present men tänkte även bjuda ut han på middag samt har bokat privat spa i 2...
Svar
2
· Visningar
806
Senast: Acto
·
Övr. Barn Jag blir tokig. Vi har sonen varannan vecka och ska ju då dela på kostnader som kläder, sport, cykel osv osv. Pappan skyller dock...
Svar
2
· Visningar
1 785
Senast: Manji
·
Övr. Barn Jag har en son som är extremt rädd för sprutor och nålstick. Överlag är han väldigt rädd för att saker ska göra ont, att ta bort en...
2
Svar
29
· Visningar
2 525
Senast: Cattis_E
·
Småbarn Försöker få dottern i säng vilket är fullt krig varenda förbannade dag. Jag blir tokig! Det ska skrikas, slåss, sparkas, härjas och...
Svar
4
· Visningar
1 011
Senast: julgrisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp