Presenttips till nån som fyller 56år.

Halcyon

Trådstartare
Jag behöver också tips på present, då svårt komma på nånting 😅



Är till min mamma som fyller år snart. Godis går alltid hem, men känns gett lite för ofta. Alkohol är ingen idé , hon dricker aldeles för lite för ska va av värde ge som present. Viss "ta hand om sig prylar" ok typ Rituals, men Rituals ändå to much och troligen inget kommer att använda 😅 . Gillar och har katter, gillar lakrits, polly, te (enbart svart te) är det som jag kommer på nu.



Så något tips? Eller vad har ni gett eller hade gett er mamma? Eller nån liknande ålderspann
 
Jag behöver också tips på present, då svårt komma på nånting 😅



Är till min mamma som fyller år snart. Godis går alltid hem, men känns gett lite för ofta. Alkohol är ingen idé , hon dricker aldeles för lite för ska va av värde ge som present. Viss "ta hand om sig prylar" ok typ Rituals, men Rituals ändå to much och troligen inget kommer att använda 😅 . Gillar och har katter, gillar lakrits, polly, te (enbart svart te) är det som jag kommer på nu.



Så något tips? Eller vad har ni gett eller hade gett er mamma? Eller nån liknande ålderspann
Min mamma är över rio år äldre än din nu men även jag brukar ge någon upplevelse.
Ibland att göra tillsammans och någon gång har det varit presentkort att ta med sig någon på något.

Svårt att tipsa, det beror ju på din budget, finns så mycket att välja på vad gäller upplevelser.
Annars har min mamma ändå alla saker hon behöver och lite till. Så saker som äts upp annars. Typ delikatesskorg eller liknande.
 
Jag är lika gammal som din mamma, jag skulle bli glad för vad som helst. En blombukett, en påse godis eller en lunch på donken. Du skriver att hon gillar lakrits, det gör jag med så lite blandat från Lakritsroten är wow för mig.
 
Jag är lika gammal som din mamma, jag skulle uppskatta presentkort från ställen jag brukar handla hos, i mitt fall hästaffärer eller växtaffärer.
 
Nu var det en spontan present till min mamma men hon fick nyligen en gul (favoritfärg) termosmugg med graverat kurbitsmönster och en påse saltlakrits från Kolsvart (nått litet företag i Malmö) och blev superglad! Hon har också allt, men gillar att dricka kaffe och lakrits 😅

Så mitt tips, en "delikatesskorg" med nya sorter/märken av lakrits kanske?
 
Jag som är 62 år hade blivit glad över en upplevelse ihop med givaren. Jag hade uppskattat nästan vad som helst.
 

Liknande trådar

Tjatter Nu behöver jag lite inspiration från alla kreativa bukefalister! Min sambo fyller år om ca två veckor och jag skulle vilja ha idéer på...
Svar
12
· Visningar
1 197
Senast: Mineur
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter ett par månaders inaktivitet pga min trasiga arm och insikten om hur svag och förstörd armen blev av inaktiviteten, samt hotet om...
Svar
0
· Visningar
672
Senast: cassiopeja
·
Äldre Jag såg att det fanns en tråd om julklappar till sambon, men hittade ingen om allmänna tips eller så och ville inte sno den, finns det...
2
Svar
25
· Visningar
2 613
Senast: Hyacinth
·
Relationer Varje gång är det samma visa, försöker man ställa frågan "vad önskar du dig i julklapp/födelsedagspresent?" så får man alltid...
2
Svar
23
· Visningar
8 148
Senast: nevidaboo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp