Julklappstips!

Jag skulle vilja ha billiga julklappstips!! Det vill säga, det ska ändå märkas att jag ansträngt mig. Men jag har extremt dålig ekonomi just nu och kan inte lägga ner mycket pengar alls per person. Kanske något man kan göra själv?

Personerna jag skulle vilja ge julklappar till i år är mamma, pappa, 2 bröder, mormor och (ungdomlig) moster.

Någon med idéer?
De är rätt tacksamma på det sättet att jag kan nog ge dem vad som helst och de skulle ändå bli glada. Men har slut på egna idéer och ekonomin sätter stopp till viss del förstås..

Skulle böcker kunna vara något? Jag har ett antal hemma som är lästa en gång men syns knappt, ser helt nya ut :) Skulle kunna skänka mot billig frakt om det är så att det varit till någon hjälp för dig :)
 
En praktisk sak att ge bort är en burköppnare. Den släpper på vakuumet i burken och gör att det går lätt att öppna. De är inte så dyra heller. Jag skulle inte klara mig utan min.

jarkey.png

Funkar lika bra med en kniv eller baksidan av en sked :D
 
Jag behöver lite hjälp. Jag ska köpa något till min systerdotter. Hon dansar och har det som största intresse. Hon dansar och tävlar i Discodans. Så jag tänker någon glittrig häftig topp eller nått, men jag hittar inte någonstans! Jag trodde det skulle vara plättlätt. Hon är 7 år btw. Tips?
 
Jag letar efter en prickig jumpsuit/onepiece. Det verkar ju inte finnas annat än som vara som utgått hos Haléns. Misär.
 

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 587
Senast: Imna
·
Utrustning Hoppas jag lagt denna tråd rätt annars får ni gärna flytta den eller länka till en liknande men hittade ingen som stämde in;) Nu är...
Svar
5
· Visningar
804
Senast: Itzyditzy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp