Presenttips

Mirre

Trådstartare
Hjälp!
Mammas sambo fyller i början av maj och mamma på mors dag. Jag har verkligen INGEN aning om vad jag ska ge dem.

Mamma gillar musik (Elvis!), bakning och matlagning, djur (de har nu en katt) och inredning.

Sambon gillar film, motorcyklar (men kan inte köra längre), datorer, sci fi och fantasy.
Hjälp!

Det blir alltid samma sak, blommor (de fick blombud vid påsk) eller någon prydnadssak som de har massor av.
 
Biljetter till något häftigt event längre fram? Musikal, stand up, teater etc.

Finmiddag med dig/er?

Frön.

Ngt från Unicefs gåvoshop.
 
Hjälp!
Mammas sambo fyller i början av maj och mamma på mors dag. Jag har verkligen INGEN aning om vad jag ska ge dem.

Mamma gillar musik (Elvis!), bakning och matlagning, djur (de har nu en katt) och inredning.

Sambon gillar film, motorcyklar (men kan inte köra längre), datorer, sci fi och fantasy.
Hjälp!

Det blir alltid samma sak, blommor (de fick blombud vid påsk) eller någon prydnadssak som de har massor av.

Nagon slags bak eller matlagningskurs for mamma kanske? Var finns ni geografiskt? I ystad t.ex. finns ju t.ex. Ystads filmmuseum dar de har Wallenderturer under sommaren - kan ju t.ex. kombineras med ett besok pa en restaurang naravid? (Nackdelen ar ju att allt ar Coronaberoende, men fordelen ar ju att Wallandervandringen atminstonde sker utomhus)
 
Hjälp!
Mammas sambo fyller i början av maj och mamma på mors dag. Jag har verkligen INGEN aning om vad jag ska ge dem.

Mamma gillar musik (Elvis!), bakning och matlagning, djur (de har nu en katt) och inredning.

Sambon gillar film, motorcyklar (men kan inte köra längre), datorer, sci fi och fantasy.
Hjälp!

Det blir alltid samma sak, blommor (de fick blombud vid påsk) eller någon prydnadssak som de har massor av.

Det finns matlagningskurser man kan följa på nätet om något sådant skulle vara intressant för din mamma. Eller presentkort på någon inredningsbutik kanske? Till sambon kanske presentkort på scifibokhandeln kunde vara intressant?
 
Måste man ge nåt då?

Om det nu inte är så att man vet precis vad de vill ha och kommer uppskatta. Det tycker inte jag, faktiskt.

Fråga dem? Hellre att de vet om vad de kommer få och det blir något de vill ha (jag själv hade blivit jätteglad), än att det prompt ska vara en överraskning.
 
Biljetter till något häftigt event längre fram? Musikal, stand up, teater etc.

Finmiddag med dig/er?

Frön.

Ngt från Unicefs gåvoshop.
Bra tips allting :bow:

@Stefffie Vi finns utanför Örebro, 3 mil utanför ungefär. Kanske finns något kul runt Örebrotrakten 🤔

@nickan1 Det var ju en idé, både onlinekurs och presentkort. Kanske rent av går att kombinera på något vis

@strawberrysylt Nej inte måste man egentligen, men det är ju roligt att kunna ge något
 
Pappa fyller 80 här i början på maj. Han ska få en tröja och en skjorta i vanlig ordning samt en skrivare. Förra året fick han äkta crocs. Syrran funderar på att köpa nya fjällrävenbyxor till honom.
 

Liknande trådar

Tjatter Det är mors dag på söndag och mamma fyller på onsdag nästa vecka. Hennes sambo fyllde nyligen och fick blombud med olivträd och någon...
Svar
7
· Visningar
1 080
Senast: manda
·
Tjatter Ni brukar vara bra på sådant här så någon kanske har något tips på presenter. Behöver tips till både mamma och hennes sambo som båda...
Svar
2
· Visningar
295
Senast: Mirre
·
Äldre Min bror fyller snart och jag behöver lite tips på present :p Han jobbar som brandman och blev nyligen befodrad där, så det vore kul att...
Svar
4
· Visningar
651
Senast: Mirre
·
Relationer Min sambo fyller 30 år om ungefär en månad. Jag skulle helst vilja ge honom en heldag bestående av olika "aktiviteter" men jag vet...
2
Svar
21
· Visningar
3 988

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp