Prestige Appaloosa-Hjälp!!

kicket

Trådstartare
Behöver er hjälp.
Min dotter provred en kompis sadel på sin ponny i måndags. Det är en Prestige Appaloosa dressyr.
MEN, nu när jag letar efter en likadan att köpa så visar det sig att det finns massor av olika modeller på Prestige appaloosa.
Det finns bla golden star, silver star, Elastic, Hippos.
Hur sjutton ska jag veta vilen det är? O jag vill verkligen ha samma eftersom den låg som ett smäck på ponnyn.
I sadeln står bara 17 36 o serienr. Sen står det appaloosa på bakvalvet.
Det är 17" o bomvidd 36 (de har ju annorlunda bomviddsnr än andra sadlar)
 
Sv: Prestige Appaloosa-Hjälp!!

Gissar att det är en ganska gammal sadel. De bytte namn från apaloaa till prestige runt 01. Du kan inte lägga ut en bild på sadeln?
 
Sv: Prestige Appaloosa-Hjälp!!

Men den har ett prestige märke o det står appaloosa på den. Bild kommer.
 
Sv: Prestige Appaloosa-Hjälp!!

sadeln003.jpg

sadeln002.jpg

sadeln001.jpg


sadeln004.jpg


Kan det vara prestige appaloosa Green Star??
 
Sv: Prestige Appaloosa-Hjälp!!

Tack!! Du är helt hundra??
Tänkte på de gröna stjärnorna...
Då ska jag googla på Hippos o se om jag hittar det. Trodde Hippos bara var hopp sadlar.
 
Sv: Prestige Appaloosa-Hjälp!!

Ja det är jag... Hippos är Prestiges budgetkollektion. Finns Dressage, Golden Star, Green Star osv.
 

Liknande trådar

Utrustning Är i akut behov av ny sadel till hästen. Har några andar trådar här där jag testar två sadlar, Prestige Michel Robert(34/17 ullstoppad)...
Svar
7
· Visningar
2 315
Senast: Oknytt
·
Utrustning Fortsatt sadelletande pågår ;) Nu undrar jag över Prestige och alla deras modeller på hoppsadlar. Det finns ju HUR MÅNGA SOM HELST...
Svar
8
· Visningar
2 832
Utrustning Vi ska köpa en ponny som hos nuvarande ägare enbart rids i dressyr och de har därför inte satsat på hoppsadel till honom utan köpt en...
Svar
13
· Visningar
3 753
Senast: Harbor
·
Utrustning Hjälp! Vill veta mer om Prestige s1an, finns mycket dåligt med information som jag vill ha genom att bara googla. Hur rak/svängd är den...
Svar
2
· Visningar
1 544
Senast: Elektron
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp