Prestige s1

Feboline

Trådstartare
Hjälp! Vill veta mer om Prestige s1an, finns mycket dåligt med information som jag vill ha genom att bara googla. Hur rak/svängd är den? Hade tidigare en Golden star som var på gränsen till för rak. Går det att ändra hur svängd den är? Ändra bomvidd? Mm mm

Hej där!
Jag har en S1 som jag köpte till mitt halvblod som har extremt kort anläggningsyta, typ 40-42 cm för en 17 tum. Tycker den är toppen. Har en Medium bom och den är vid tycker jag. Har en fårskinnspadd under som fyller ut där fram. Han är takformad och bred "ryggrad". Har väldigt hög och lång manke. Är dressyrryttare som tvingas rida lite i hoppis också och denna funkar. Tycker om Prestige sadlarna. Dressyr har jag en Wow som inte alls funkar på honom så jag lutar åt en Prestige där med, men bör bli av med den först. Such. Lutar åt en D1 som jag hoppas sjunka lite i pris nu när D2 kommer.

Säker på att du vill ha en S1? De blev ingen större succé, kanske av en anledning tänker jag. Vill du verkligen ha en är de i alla fall billiga nu.

Liknande trådar

Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
929
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Trigger varning om psykisk ohälsa. Kort fattat historia, så har jag sen redan som barn mått dåligt till och från. Problem med skolgång...
Svar
18
· Visningar
1 282
Senast: Rosett
·
Utrustning Vill ha någon typ av hökudde/hönät eller vad mer det kan kallas (?) för fodring på marken ute i hagen som är enkel att fylla på. Köpte... 2
Svar
29
· Visningar
1 609
IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
630
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka