pretty pets??

linnsan

Trådstartare
är det ng som vet om pretty pets är bra eller dåligt kaninfoder..:confused: har köpt en snart 9 veckor kanin hane dvärgkanin

Sv: pretty pets??

linnsan skrev:
är det ng som vet om pretty pets är bra eller dåligt kaninfoder..:confused: har köpt en snart 9 veckor kanin hane dvärgkanin

Hm, ingen aning..
Aldrig hört talas om det märket förut.. :crazy:
Men Lottie pellets är ett bra foder.. det ger jag till mina.. och de mår finfint och är i fint hull nu på vintern. :)

Medelmåtta... Jag har aldrig velat använda det då jag inte själv tycker det ser smakfullt ut. Har Marsvin...
Kör med Carriers kanin o marsvinspellets som man inhandlar på Granngården.

nä min kanin tycker inte det är gott så ska kanske byta till ngt annat...får även frukt,grönsaker lite människo musli som han tycker är väldigt gott:d

Precis, innehållet är bra men massa färgämnen+ att det är svindyrt.
Är jättenöjd med Edel!

Liknande trådar

R
Övr. Djur Hej! Jag undrar med er som t.ex. har hamstrar att luktar dessa i normala fall? Jag vill minnas att när djur ännu såldes i butiker så...
Svar
18
· Visningar
1 192
Senast: hastflicka
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 264
Senast: Bison
·
Hundhälsa Jag har, för första gången i mitt liv, blivit med tik. En omplacering, snart fem år gammal, som tidigare bara bott hos sin uppfödare och...
Svar
4
· Visningar
532
Senast: Roheryn
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 330

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka