Prince L. 700k SEK

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Snazzy_Millie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 32
  • Visningar Visningar 3 771
Sv: Prince L. 700k SEK

Måste vara en kombination av stor skopa tur, skicklighet och inte minst envishet för att ha fått henne till den häst hon blev.

Har skött en avkomma från Queen L!
Stor,elak,lömsk och skadedrabbad!
Vet inte vart hästen tagit vägen nu eftersom den gått ur träning hos tränaren som hade han!
Men ja som sagt det blev inte mycket av den hästen även om den är ganska ung fortfarande,men det ser nog inte ljust ut på den fronten!

men vem vet,kanske han kommer till ovalerna så småningom!?

Ja ush, dom er sikkert dumme som kjøper en så ful hest...

princelwebb.jpg

Det är inte så, att Foreign Office har stått i samma stall som Queen L.??? :angel: :angel:

AM

Det var ju ett annorlunda och spännande upplägg må jag säga. Hoppas att satsningen bär frukt, travsporten behöver folk som vill och kan satsa.

Det bästa är väl:
"Hästarna är hos en liten amatörtränare och jag vet inte hur pass officiella de vill bli" :angel: :rofl:

Jag tror att han blir tvungen att bli officiell så fort hästarna står på hans lista! :D

Värd pengarna kan nog bara ägaren avgöra.

Såg han som hastigast i tisdags innan dom skulle lassa o åka hem,såg mycket roligare ut än han gjorde på nån bild som jag såg i samband med auktionen.

Jag tycker att han verkar vara en go gûbbe den där Wijkström i alla fall!

Köpa hästar för miljonen och sätta dom hos en liten amatörtränare och säga att det får ta den tiden det tar!

Han verkar också helt på det klara med att mycket väl han ha köpt grisen i säcken när det gäller Prince L.

:bow::bow::bow:

Jag tycker att han verkar vara en go gûbbe den där Wijkström i alla fall!

Köpa hästar för miljonen och sätta dom hos en liten amatörtränare och säga att det får ta den tiden det tar!

Instämmer helt å hållet ;) :bow: Ganska häftigt faktiskt... Kanske vinstgivande oxå gentemot en stortränare där tiden inte alltid finns

Liknande trådar

S
Islandshäst Jeg holder på å bli sprø av å lese om saler og bomvidder og vinkler og setestørrelser og ullstopping og syntetstopping og puter (bossor)... 2
Svar
34
· Visningar
7 839
Senast: Balderum
·
S
Hästvård Da forrytteren min skulle renske hoven på hans høyre bakben i går, ble han SINT! Ørene flatt bakover og glefs glefs! :mad: Han har i...
Svar
1
· Visningar
1 050
Senast: Icebabe_1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka