Prinsen i Hellenius Hörna

bettysmatte

Trådstartare
Ja, jag såg reprisen på intervjun med prins Carl Philip i Hellenius Hörna igår. Två saker slog mig. För det första, vilken trevlig och jordnära kille han verkar vara :) ! Den andra saken som slog mig var att David Hellenius var "du" med prinsen. Brukar det vara så med kungafamiljen? Har fått för mig att de brukar tilltalas "kungen", "kronprinsessan", osv? Väljer de själva hur de vill bli tilltalade, eller hur funkar det?
 

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 176
Senast: alazzi
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Livet som enarmad rullar på (har inte så mycket annat att välja på :p ), och bjuder på en del nya upplevelser. Svullnaden i den brutna...
Svar
0
· Visningar
688
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Mycket ridning den här veckan – räknar jag från lördag till lördag så kommer det bli totalt 5 ggr. Vilket kanske inte var helt passande...
Svar
0
· Visningar
351
Senast: cassiopeja
·
Relationer LONG story: För en vecka sen blev jag rå-dumpad av killen jag träffat under 5 månader. Vi har varit av och på flera gånger på grund av...
Svar
5
· Visningar
1 564
Senast: Kolbeinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp