printscreena skrämen? Eller?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Gilly
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 6 378
G

Gilly

Ja, när man vill ta bilder från en film man har på datorn, hur gör man? Provade att printscreena (tangenten prt scr) men det händer ingenting?!

Hur gör ni?

Tack!

Gilly

Sv: printscreena skrämen? Eller?

är det i windows media player du vill ta bilden?

om det är, gå in i inställnignarna och stäng av hårdvaruacceleration helt, så funkar det med print screen.

Jag lånar tråden lite..

Om jag vill print screena en internet sida och bara klistra in i ex paint
Hur gör jag då?
Jag gjorde det enkelt på min förra dator, men har glömt hur. :o

Ge mig gärna en barn förklaring, jag är dö dålig på det här med datorer. :angel::o

Tack.

Jag fick hjälp igår av en på MSn som tipsade om jag har laptop kan det vara bra o trycka på fn knappen samtidigt som prt sc:angel:
Så nu kan jag igen :D

Liknande trådar

IT & mobiler Sitter och jobbar hemma. Jag har en laptop med ganska mycket minne. Jag kör allt lokalt på C jag gör förändringar i en fil (cad) och...
Svar
2
· Visningar
406
Senast: fejko
·
Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 426
Senast: Kajsalisa
·
IT & mobiler Vad är smartaste sättet att kunna spara ett sms? Långtidslagringen sedan ska vara i datorn, inte på telefonen. Och jag vill gärna...
Svar
15
· Visningar
692
Senast: sjoberga
·
IT & mobiler Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
6 772
Senast: Happimess
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka