Pris för inkörning

M

Midlingur

Ni som kör in hästar:
Hur mycket tar ni betalt per månad? Foder och uppstallning ej inkluderat.

Sv: Pris för inkörning

Jag ska lämna min hingst på inkörning. Det kostar 4000:-/månad inkl allt. Men här uppe i norr är det kanske biligare än på andra ställen?

Hej!

Jag kör inte in hästar men ska skicka min unghäst på inkörning. Det kostar 5,200 exkl moms. Vet inte hur mycket den reella kostnaden för bara inkörningen är men det kanske kan hjälpa dig något!

Mvh / Fia

Vi tar 3000 plus moms, inklusive foder och uppstallning. Detta är dock "subventionerat" eftersom det handlar om travhästar som vi hoppas på att få in i träning efter inkörningen.
Alla annan "hästutbildning", dvs inridning, lasträning, inkörning av häst som inte är travare osv. tar vi 4000 plus moms för.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett dilemma som jag kanske kan bli klokare av med hjälp av er. Drömmen är en egen liten gård med välplanerad lösdrift. För att... 2
Svar
30
· Visningar
2 986
Senast: ako
·
Hästmänniskan Med anledning av diskussionen i en annan tråd (Vi som letar häst II) kände jag att jag ville fortsätta diskussionen om vad som är ett... 6 7 8
Svar
157
· Visningar
9 130
Senast: Franken
·
Hästmänniskan Hej, jag funderar på att köpa häst. Men först måste jag såklart ha en stallplats. Men har lite svårt att välja så skulle vilja höra era...
Svar
14
· Visningar
1 202
Senast: Sirap
·
Hästmänniskan Ni vet när man vill ha något riktigt illa och det då verkar som alla andra i världen har det förutom du? Känns verkligen som varenda... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 517

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka