F

Fnurra

Vad kan en sån här häst kosta? Misstänker att den är ganska dyr..Valack , 7 år , svartbrun utb MSV B dressyr och LA hoppning. 155 cm i mkh , hbl. Ingen superstam direkt utan mer medelmåttig. Pigg ,orädd ,hoppglad. Snäll i box. Har kap. för Svår dressyr och kanske msv hoppning. PS: Hästen finns inte , men när jag skaffar häst ska jag leta efter nåt liknande. Fast jag får väl aldrig nån pålle..*suck*
 
Kan du säkert hitta till hyfsat pris eftersom den inte ska vara mer än 155 cm. Hade det handlat om 165 cm så kostar de genast mycket mer.
 
Jag tycker om hästen har ett bra steg och en utstrålning så minst 65 000 skulle jag sälja den för. Visst den är liten med en dressyrhäst behöver inte vara så stor, tycker jag.
 
"utb MSV B dressyr och LA hoppning"

Ska den vara utbildad, eller tävlad. För där kan priset skilja sig ganska så mkt. Då det är stor skilnad på att ha tävlat hästen de klasserna, eller om den bara är utbildad utan några resultat på hur den klara av uppgifterna på en tävling.

Men hästar på 155 cm är inte så dyra. Priset hade varit avsevärt mkt högre om de har gällt en på 165 cm...
 
svår dressyr, LA hopp. ja inte blir den billig.

måhända att hästen inte är så stor.
men lite inte alltid att det drar ner på priset.
 
Tävlad med bra resultat men inte de klasser som den är utb. för , mer LA dressyr , LB hoppning. Men , å andra sidan om man har en sån bra häst är det kul och tävla högt..
 
De kan väl vara ganska dyra,men finns oxå billiga. Jag föredrar faktiskt små hästar framför jättar!!!
Min är 1,54 och räcker utmärkt för mej. Minst 1,60 ska en häst vara, hellre 1,50-1,55 är bra för mej. ;)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hejsan! En lång historia kort har jag nu fått möjligheten att köpa min drömhäst. :o Jag har världens trevligaste och personliga maxade...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
11 502
Senast: Wonderwoman
·
Hästvård Hejsan! Natten till igår fick min ena häst tas bort akut pga troligtvis akut tarmvred. Är i chock & kan inte sluta gråta. Det hela...
2
Svar
21
· Visningar
4 898
  • Låst
Ekonomi & Juridik Skulle gärna vilja ha era åsikter om vad ni tycker att denna häst skulle vara värd vid försäljning. Lite info om hästen: Sto, 17 år...
Svar
1
· Visningar
693
Senast: ameo
·
Ekonomi & Juridik Sitter ganska ofta och kollar på HästNet och liknande :D Inte för att jag ska köpa häst precis i morgon, men ändå, förhoppningsvis inom...
2
Svar
26
· Visningar
4 193

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp