Prisfråga!

alice

Trådstartare
Jag undrar helt kort, på ett ungefär, vad en Henri de Rivel Exklusive hopp kostar samt vad en Bates hoppsadel Cair kostar! Har inte hittat något någonstans på nätet. Någon som vet????

//Alice

Sv: Prisfråga!

Jag köpte min HdR hopp exclusive för två år sedan. Jag köpte den genom en sadelutprovare, som tog 8300 kronor. Granngården i Ängelholm sålde samma sadel för 9500....

Immer

Sv: Prisfråga!

Glömde skriva att för två år sedan var det Willab som var generalagent, tror de fortfarande är det. Ring dem, 0431-området, och fråga vilka återförsäljare det finns. Sen kan du ju ringa återförsäljarna och kolla priset.

Immer

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
867
Senast: Lisen82
·
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
1 003
Senast: Tora
·
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
246
Senast: Kristall10
·
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
488
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?