Prisrosetter.

Sv: Prisrosetter.

jag har exakt en sån ram :rofl: dock en liten en.

men ska kanske spika upp den på sadelkammar dörren och proppa in mina få rosetter där :D, glaset gick ändå i sönder sist jag fick för mig att putsa den :)

:D Gör det!
Hade jag haft ett eget stall hade jag också haft dem i stallet. Men nu står vi i inackorderingsstall så då finns det inte möjlighet. Inte ens mina plaketter sitter uppe.. :(
Fast det kanske går att få upp med en rejäl dubbelhäftande tejp.. *planerar*

Jag har mina rosetter på ett smyckesträd på en hylla i rummet :)
Kan inte fatta hur folk kan slänga sina rosetter!! :eek: :eek:
dsc00547_edit0.jpg

En lite suddig bild...

Håller med. Skulle aldrig slänga mina prisrosetter :O. Det är ju någonting man kämpat för, asså inte rosetterna. Men placerinarna... Jag har mina i mitt rum.

*kl*

Mina sitter på väggen, på stålstrådar. Skriver namn på ryttare och häst (har någon enstaka som är hästens men inte min), datum, klass, procent/straff/fel/tid, marginal till vinnaren om jag inte vann och marginal till 2an om jag vann :angel: Hänger i kronolgisk ordning, alltså inte efter "valör".

Medaljerna hänger i en klunga på tråden de också, pokler i fönstret.

Skulle aldrig kunna slänga, blir nog kartong när det blir för många. Nu har jag iofs fortfarande flickrum, vet inte hur det blir nar jag blir "vuxen". ;)

Gamla suddiga bilder, menmen.

015.jpg

017.jpg

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
405
Senast: Freazer
·
Övr. Hund Min lilla omplacering är en kvick och spänstig sak - hoppar med lätthet över våra boxdörrar i stallet till exempel. Jag har en helt...
Svar
14
· Visningar
1 069
Senast: Roheryn
·
Hundavel & Ras Hej alla! 😃 Har under några års tid letat efter rätt hundras för mig utan att lyckas så nu ber jag om era tips och rekommendationer... 2
Svar
37
· Visningar
1 934
Utrustning Jag skulle så gärna vilja ha ett eget hästsläp. Problemet har varit att jag bara har B-kort och ingen bil som kan dra. Nu står jag dock... 2
Svar
20
· Visningar
1 075
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka