Prisskillnad

Salandge

Trådstartare
Morr... för att par veckor sedan köpet jag ett nytt täcke, Jacson Sandwich svettäcke, på Granngården för 635:- Idag när jag satt och kollade runt lite på nätet hittade jag samma täcke för 379:- :eek: Snacka om prisskillnad! Där fick jag för att jag gjorde ett impusköp!! :crazy:

Någon som gjort en liknande miss?

Sv: Prisskillnad

Såg nyss samma täcke på en annan sida på nätet för 659:- Måste varit priset på 379:- som var extremt billigt...

Jag har varit med om liknande saker, därför toketar jag alltid efter priser att jämföra med så att jag inte köper saker för dyrt (när det går att hitta billigt!) Fast man får väll resonerar som så att köper man via nätet (som många gånger kan vara billigare) så tillkommer även fraktavgifter, det tar tid osv. Så det är ju ändå smidigare att åka till sin lokala ridsportbutik, eller ja - beroende på hur långt man har tid såklart..

Men du får gärna PM:a info. och länk där du hittade Jacson täcket till det bättre priset.
Hur satt ditt täcke osv.? Är själv mycket intresserad!

haha, ja så har jag också gjort!
Snubblade över ett Treadstoneträns som var fint i en butik i ulvsunda, och jag hade precis köpt en ny brun sadel och ville inte rida i ett svart träns *maniska tvångstanke :o * så jag slog till. Kostade runt 990 eller så tror jag.
Lord Owen här på buke visade dagen efter en bild på tränset från en nätbutik där det kostade runt 750..*morr*
Sen släppte färgen på tränset efter typ en vecka, något som jag borde reklamerat om jag ändå hade spart kvittot.. klantigt! :crazy: skitträns!
SE61128.jpg

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
29 025
Senast: lizzie
·
Skola & Jobb Idag insåg jag att det här inte är hållbart längre. Jag gillar mitt jobb, mina kollegor och är duktig på det jag gör. Tyvärr finns det...
Svar
15
· Visningar
2 161
Senast: _Taggis_
·
Äldre Jag passade på att köpa två telefoner när det var black friday hos min operatör (den som förr hade ett får i sin reklam) Vi behöver nya...
Svar
12
· Visningar
2 531
Utrustning Liten allmän reflektion bara. Har storlekarna på hästgrejer generellt krympt på senare år, eller något? :eek: Satt och jämförde Herr...
Svar
6
· Visningar
1 076

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka