Bukefalos 28 år!

Prisvärd lamineringsmaskin?

tanten

Trådstartare
Behöver plasta in skyltar.
Lamineringsplast har jag gott om och har tidigare gjort sånt på jobbet. Nu är jag sjukpensionär och måste göra sånt hemma. :(

Inser att lamineringsmaskiner finns från några hundralappar till flera tusen.
Svär man eder om man köper en för några hundralappar? Eller funkar den för enklare användning några gånger om året?
 
Behöver plasta in skyltar.
Lamineringsplast har jag gott om och har tidigare gjort sånt på jobbet. Nu är jag sjukpensionär och måste göra sånt hemma. :(

Inser att lamineringsmaskiner finns från några hundralappar till flera tusen.
Svär man eder om man köper en för några hundralappar? Eller funkar den för enklare användning några gånger om året?

Jag har en egen enkel och även en sådan på fältkontoret. De är galet långsamma men funkar bra.
 
Behöver plasta in skyltar.
Lamineringsplast har jag gott om och har tidigare gjort sånt på jobbet. Nu är jag sjukpensionär och måste göra sånt hemma. :(

Inser att lamineringsmaskiner finns från några hundralappar till flera tusen.
Svär man eder om man köper en för några hundralappar? Eller funkar den för enklare användning några gånger om året?
Jag har köpt den på clas Ohlsson som tar a4. Har ingenting att jämföra med men jag är supernöjd. Köpte efter tips från en vän
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 299
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 484
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 584
Senast: Jeps
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 110
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp