Bukefalos 28 år!

Privatstall...

Egentligen är verkligen vårt stall så lättarbetat det bara kan bli-det finns en karta över hagarna och namn på stolparna, det står dels på en whiteboard tavla vilken hage och vilket täcke hästen ska och det står på alla hästarnas boxar också, maten står framställd i ikea-kassar och i hinkar utanför boxarna. Det är egentligen idiotsäkert!! Men ändå blir det fel!

Ett problem är just att det inte går att hänga sina täcken nån annanstans än på boxen-vi har en ytterst liten sadelkammare...
 
Hur kan det då bli fel??? :confused:
Då måste det ju vara något fel på de som ska ge foder och släppa ut! Då kan jag tyvärr inte hjälpa dej, för det låter ju extremt enkelt att göra rätt i ert stall..

/goliat
 

Liknande trådar

Hästhantering För 1 år sedan köpte jag en ny häst. Hon gick igenom besiktningen utan anmärkning och förra ägarna sålde henne pga att hon inte trivdes...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 589
Senast: Badger
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 204
Senast: Cambrie
·
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 228
Senast: Bee
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 702

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Äter hundar småfåglar?
  • Barmarksdrag/canicross
  • Magsjuk hund

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp