Prix d`Amerique råd och tips...

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare patlar
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 808
P

patlar

Hej

Jag och min fru ska till Prix d`Amerique för första gången och har ingen koll alls på vad man bör tänka på. T.ex. När bör man vara på plats för att få några bra platser och vart är bra att stå/sitta om man vill se nåt? Vore tacksam för lite tips! Hälsn Patrik

Sv: Prix d`Amerique råd och tips...

Hej

Jag och min fru ska till Prix d`Amerique för första gången och har ingen koll alls på vad man bör tänka på. T.ex. När bör man vara på plats för att få några bra platser och vart är bra att stå/sitta om man vill se nåt? Vore tacksam för lite tips! Hälsn Patrik

Räcker med att du är vid banan vid typ 12-13.
Personligen brukar jag stå framme vid staketet för det är det jag gillar bäst.
Annars finns det ju lutande läktare osv, så det där med att se tror jag inte ska vara några problem. :)

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
604
Senast: Ramona
·
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
535
Senast: Freazer
·
Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
17
· Visningar
766
Senast: Blyger
·
Övr. Hund Jag planerar att adoptera/köpa en husky, inte imon utan om två år eller så när jag har hus och inte bor i lgh. Vi är fullt påläst på vad... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 792
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31