Prix de l'arc

fleur

Trådstartare
Vi hade tänkt oss en tripp till Paris i höst och skall då passa på att bege oss till Longchamp. Är det någon som vet om vi måste förbeställa biljetter till prix de l'arc-söndagen?

Sv: Prix de l'arc

Vanligt inträde är nog inga problem men grejen är att få sitta på dom bättre platserna. Presspass är det bästa, då får man mat och vin! :devil: Annars vet jag inte hur det är nu, jag brukade vifta med min svenska licens, fladdra med ögonlocken och mitt blonda hår och då kom jag in överallt men jag vet inte om det fungerar längre. Speciellt inte för mig, grått hår har inte riktigt samma effekt på franska grindvakter är jag rädd för. :angel:

Aha, då ska jag testa att vifta med licensen och med min (ännu) blonda kalufs. :angel:

Som Camilla sa så kommer inte vanligt inträde vara något problem, om du vill kan jag dessutom skicka en inbjudan till dig så får du gratis inträde för två personer... Annars tror jag din svenska licens eller hästägarkort lär fungera för att komma åt läktaren för de proffessionella osv! Det gäller bara att agera som om den gäller och inte prata franska så går det bra! :angel:

Liknande trådar

Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
1 284
Senast: shebeen
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det... 2 3
Svar
54
· Visningar
2 820
Senast: KesoNeso
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 534
Senast: Milosari
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 604
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka