Problem att hitta rätt storlek på säkerhetsväst HJÄLP

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare lisafisa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 803
L

lisafisa

Hej.
Jag har ett väldigt problem med att hitta en säkerhetsväst som passar. Det är såhär att jag har child X-large i stolek MEN problemet är att child X-large är lite för kort för mig. Jag kan absolut inte ha minsta storleken i vuxen eftersom den är alldeles för stor. Så jag undrar om det är någon som har samma problem som jag och om det är någon som har ngt tips på en säkerhetsväst som är lite längre i storleken?

Sv: Problem att hitta rätt storlek på säkerhetsväst HJÄLP

Köp Keflys så får du den måttbeställd för 200 kronor extra, dom kanske har höjt sen vi köpte iofs....

Sv: Problem att hitta rätt storlek på säkerhetsväst HJÄLP

Kolla Racesafe rs 2000 hos www.feednrace.se jag tror det finns en storlek som heter xl long kostade ca 100kr mer än xl

Liknande trådar

Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 218
Senast: sweep
·
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
249
Senast: Kristall10
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Okej kära Buke! Behöver lite hjälp från bikupan! Ny hästisen har visat sig vara smack på exakt mellan två storlekar i grimmor och...
Svar
6
· Visningar
603
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka