Problem att logga in

alazzi

Trådstartare
Bytte password på datorn och skulle sen logga in på mobilen. Men det går inte. Den plockar upp mitt gamla lösenord och det går ju inte. Vad ska jag göra?
 
Olika på olika mobiler. Googla rensa historik och namnet på din mobil (om du har den förvalda standardwebläsaren) så hittar du nog.
 
Ok då gick det att logga in på mobilen men då sket det sig med datorn. Så jag blev återigen tvungen att byta lösenord på datorn. Orka...Mobilen dog nämligen i natt så jag måste köpa en ny imorgon. Här i Tyskland är inga affärer öppna på söndagar. Panik! Jag måste ha en fungerande mobil för jobbet.,
 

Liknande trådar

Bukefalos Jag har blivit utloggad på min mobil och kan inte komma ihåg mitt lösenord. Jag har flera gånger klickat på "glömt lösenord" men mailet...
Svar
13
· Visningar
1 411
Senast: Gunnar
·
Kläder & Bli fin Jag kan inte logga in på kontot och har nu begärt nytt lösenord många gånger. Redan för flera veckor sen gjordes det första försöket...
Svar
3
· Visningar
582
Senast: alazzi
·
Bukefalos Konstig rubrik kanske :) men när jag de senaste veckorna skriver via mobilen (android) så är inte raden med smilies, osv "på". Den är...
Svar
8
· Visningar
909
Senast: Krålus
·
Tjatter Hur sparar ni era bilder som är viktiga för er? Brukar ni framkalla bilder? Gör ni fotoböcker eller beställer ni andra fotoprodukter? I...
Svar
3
· Visningar
346

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp