Problem efter låd-flytt

McFlurry

Trådstartare
Min katt har aldrig haft problem med att gå på lådan innan. Men veckan innan jul så behövde vi flytta på lådan för vi fick fiber till huset och dosan sitter där hennes låda stod innan. Lådan är flyttad från ena sidan av en garderob till den andra sidan av garderoben, ca 3 meter. Sen dess har hon inte gått på lådan en enda gång, utan gör sina behov ute eller i typ köksvasken :cautious: Har visat henne lådan på nya stället men vet inte vad jag mer kan göra? Tips någon?
 
Min katt har aldrig haft problem med att gå på lådan innan. Men veckan innan jul så behövde vi flytta på lådan för vi fick fiber till huset och dosan sitter där hennes låda stod innan. Lådan är flyttad från ena sidan av en garderob till den andra sidan av garderoben, ca 3 meter. Sen dess har hon inte gått på lådan en enda gång, utan gör sina behov ute eller i typ köksvasken :cautious: Har visat henne lådan på nya stället men vet inte vad jag mer kan göra? Tips någon?

Flera lådor och flytta på befintlig låda igen kanske?
 

Liknande trådar

Katthälsa Jag med familj har bott utomlands i sambons hemland under en del av föräldraledigheten i 3,5 månader. Under tiden vi har varit borta så...
2
Svar
22
· Visningar
3 691
Senast: Kaching
·
Övr. Katt Jag ska flytta i september, och det tar ungefär 14 timmar med bil och båt från där jag bor nu till mitt nya hem. Min ena katt är...
2
Svar
24
· Visningar
2 764
Senast: kma
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 606
Senast: Ramona
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 891
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att rensa i kalendern
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Arbetsintervju

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp