Problem med ändrad startsida

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Clintan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 901
C

Clintan

Jag har Telia Inloggning som startsida, men har problem med något som heter Searchtheweb2 som lägger sig framför min startsida, så jag får gå in och ändra det varje gång jag ska in på Internet. Vet ej hur jag ska få bort det. Har tagit bort cookies men det har inte hjälpt. Direkt jag har varit ute på nätet, så har det lagt sig före min startsida igen. Hoppas ni förstår vad jag menar.

Har samma j*kla program hos mig

Har tömt cookies, kört Norton och rensat överallt tycker jag men hittar inget program som jag kan relatera till detta

Blir galen..........

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
395
Senast: sweep
·
Kropp & Själ Trigger varning om psykisk ohälsa. Kort fattat historia, så har jag sen redan som barn mått dåligt till och från. Problem med skolgång...
Svar
18
· Visningar
1 227
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 152
Senast: Cattis_E
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
798
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025