Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gisburne skrev:Hihi, du ger nog inte sämre råd bara för att din hund är trygg! Tvärtom!![]()
det hoppas jag på med! det var ett bra tips. hon har en aktivitetsboll som hon tycker´mycket om. det var ett väldigt bra köp. från och med i morgon fredag så kommer hon få en begränsad yta plus lite leksaker...hoppas det funkar för det är inte kul att hon biter sönder allt... idag hade hon bitit sönder en helt ny dvd film på bara en timme...FjantaZ skrev:Förhoppningvis kommer bitandet gå över med tiden att hon växer upp och mognar.
Vå vovve för bara tillträde till hallen vid ensamhet i lgh... dessutom har hon två aktivitetsbollar som jag lägger lite mat i som hon pysslar med när jag går.... nu är hon 16 mån och slutat tugga på även sina saker som filtar och mattor...
så förhoppningvis kommer det att lösa sig i sinom tid...
okey jag tänker testa med allting! alla råd jag fått. för jag vill inte skaffa hundvakt igen. hon har varit så duktig så jag vill inte förstöra det igenJavan skrev:Jag hade samma problem med Oliver när han var i Nemis ålder, tuggade på saker när vi inte var hemma. Vi begränsade hans yta KRAFTIGT till halva hallen, med hjälp av barngrind och kompostgaller. det hjälpte! En korg och ett tak tyckte han också om och blev lugn igen. Hundar har inget behov av att röra sig i hela lägenheten snarare kan det bli jobbigt för dem om de är lite otrygga och de bara går runt-runt och inte hittar en plats att ligga på.
Begränsad yta gör det lättare för dem att finna ro.
lycka till!
Javan
jag testade i fredagas när jag skulle till skolan att låsa in henne i köket och hon hade inte bitit sönder nånting faktiskt! så det ska jag fortsätta med, det verkade funka bra.FjantaZ skrev:hur har det gått??
hejsan!
jag satt här och läste era inlägg ang, valpar som tuggar sönder allt, precis som min gör.......
Jag har en korsning labbe-golden-flat, 7månader.
han har tuggat sönder det mesta för mig inkl. min CurlI(platt-tång man kan göra görfina lockar medhund!
nu när jag kom hem från stallet har han släpat upp min sovrumsmatta och delat upp den i molekyler i sängen.....
jag ska nu åka till stan för att fullständigt överösa honom med tuggben -stora jävla tuggben -sega ska de vara också
jag har testat det där med kompostgaller och så men han hoppar ju bara över
devil:tålamod...........ge mig mer tålamod![]()