Problem med att logga in på Facebook

Egonson_

Trådstartare
kan inte logga in på Facebook varesig från appen i min Iphone eller från datorn (provat rensa cookies och all annan webinfo, har provat både Chrome, Safari och Explorer).
Står bara felmeddelande. Andra kan logga in på sin facebook och kommer även åt andra konton från samma dator.
Har googlat och att fråga Facebook är inte lönt, får aldrig svar ändå. Har bett andra kolla och mitt konto ser normalt ut från deras facebooksidor.
Hände helt plötsligt, loggades ut på både mobil och dator precis samtidigt och kommer inte in sen. Har även testat att byta lösenord.

Någon som löst liknande problem?

Sv: Problem med att logga in på Facebook

Har du testat att få ett nytt lösen mailat till din adress som du registrerat ifrån? Tror man kan välja glömt lösenord någonstans i samband med inloggningen.

Ja, funkar inte tyvärr. Får hoppas det har lossnat till i morgon.

Jag fick det problemet och efter nån dag får jag meddelande från FB att jag var utsatt för phishing så dom hade stängt ner mig för säkerhets skull. Sen ett nytt lösenord och jag startade igen.

Verkar som jag har blivit avstängd. Fick till slut upp en sida i mobilen att någon anmält ett inlägg jag skrev och facebook har tagit bort det. Men blir man helt avstängd för en sån bagatell?! En varning kan jag självklart ta men detta är en aning överkurs.

Jag påpekade ordagrant: *** kanske inte borde tjata och älta om huruvida en stackars ardenner skulle ha lång eller kort svans, utan acceptera vad hästens ägare tyckte om saken.

Det blev jag tydligen avstängd för, eller? Annars förstår jag inte riktigt vad som hänt.

Det är kanske inte det mest diplomatiska sättet att uttrycka sig, de har troligen läst igenom hela konversationen, det kan även vara annat de hakar upp sig på.

Nej det håller jag med om, det var korkat uttryckt, andra parten var väl inte direkt ödmjuk heller.
Men att bli helt bannad för det vet jag inte. En varning som sagt kan jag ta.

Men, nu funkar det igen i vilket fall :) Världen räddad ;) :angel:

Senast ändrad:

Liknande trådar

Bukefalos Bytte password på datorn och skulle sen logga in på mobilen. Men det går inte. Den plockar upp mitt gamla lösenord och det går ju inte...
Svar
5
· Visningar
957
Senast: alazzi
·
Äldre Nån mer som har problem med detta?Det har varit så hela morgonen. Det kommer bara felmeddelande och ”försök igen senare”. :arghh: Jag...
Svar
6
· Visningar
756
Senast: Raderad medlem 120709
·
Avel Som rubriken lyder, finns det någon mer här inne som använder sig av Horsecam som kanske har samma problem som mig? Alltså, jag har...
Svar
0
· Visningar
750
IT & mobiler Hjälp mig innan jag blir komplett galen! :banghead::banghead: Jag har en macbook air, älskar den förutom att det tydligen är satans...
Svar
10
· Visningar
1 054
Senast: Inglorion
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka