Problem med formulär!

Fraggel_Tess

Trådstartare
Hejsan!

Någon som är duktig på script till formulär alltså sådana som man kan på sin hemsida och sedan så att andra kan fylla och som sedan skickas till sin epost?

Vad använder du för redigeringsprogram? T.ex. FrontPage har bra färdigt inbyggt stöd för detta och man behöver inte "göra" något själv :)

Jag kodar det mesta själv men jag ska ta en titt på Frontpage. Kan ju alltid kopierar själva formuläret därifrån...

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
395
Senast: sweep
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 020
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag har kollat på Tele2s hemsida och det står nåt om problem. De har varit borta nästan en timme nu. Funderar på om det är lokalt...
Svar
4
· Visningar
274
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
6 671
Senast: Happimess
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka