Problem med hästägare i TDB

PiperGarden

Trådstartare
Skulle uppdatera hästlicensen för i år, tänkte impuls-anmäla till en tävling nästa helg. Hästen hade licens förra året. Jag lyckades lösa en meetinglicens till mig, men vid hästens licens tog det stopp?
För att beställa den måste jag söka upp ägare bland registrerade på TDB, men jag finns inte med? :confused: Är inloggad på mitt eget konto, så rimligen borde jag ju finnas som kontoinnehavare... :D
Klickar jag in på hästen står jag som ägare. Ska ringa på måndag om jag inte får löst det innan, men tänkte att nån klok här säkert vet vad problemet är! :)
 
Skulle uppdatera hästlicensen för i år, tänkte impuls-anmäla till en tävling nästa helg. Hästen hade licens förra året. Jag lyckades lösa en meetinglicens till mig, men vid hästens licens tog det stopp?
För att beställa den måste jag söka upp ägare bland registrerade på TDB, men jag finns inte med? :confused: Är inloggad på mitt eget konto, så rimligen borde jag ju finnas som kontoinnehavare... :D
Klickar jag in på hästen står jag som ägare. Ska ringa på måndag om jag inte får löst det innan, men tänkte att nån klok här säkert vet vad problemet är! :)

Prova att söka dig själv på personnummer och om den inte söker direkt så kan det hjälpa med ett mellanslag efter sista siffran.
 
Skulle uppdatera hästlicensen för i år, tänkte impuls-anmäla till en tävling nästa helg. Hästen hade licens förra året. Jag lyckades lösa en meetinglicens till mig, men vid hästens licens tog det stopp?
För att beställa den måste jag söka upp ägare bland registrerade på TDB, men jag finns inte med? :confused: Är inloggad på mitt eget konto, så rimligen borde jag ju finnas som kontoinnehavare... :D
Klickar jag in på hästen står jag som ägare. Ska ringa på måndag om jag inte får löst det innan, men tänkte att nån klok här säkert vet vad problemet är! :)

Men om du går in på din häst på Tdb, står det inte uppdatera/ Aktivera licens där?
 
Tack för hjälpen! Hade dock testat båda era förslag ;) På personnummer fanns det ingen träff ens på bara datumet... Och även när jag gick in från min häst och skulle uppdatera/aktivera så var jag tvungen att ange ägare...

Lyckades dock till sist! Fick söka på halva mitt namn + byn jag bor i (inte gatan...) Så nu är vi anmälda till på lördag, bara att börja gräva fram alla tävlingssaker från förrådet... :crazy:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 553
Senast: QueenLilith
·
Övr. Grenar Jag har blivit med ungponny och nu är det dags för mätning. Hur går jag till väga? Jag har skaffat ett konto på TDB och jag har mejlat...
2
Svar
20
· Visningar
5 884
Ekonomi & Juridik Någon som har nåt tips på hur jag nu ska gå tillväga? I november fick jag "överta" en lite av problemhäst (islandshäst) av en svensk...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
12 627
Senast: Korven
·
Äldre Snart 36 år gammal finner jag mig plötsligt stående utan varken jobb, häst eller man. Mitt liv är ett helt oskrivet blad och det är med...
2
Svar
36
· Visningar
3 015
Senast: Tranan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Min sambo mår dåligt av hunden
  • Bra torrfoder
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Dressyrsnack 17
  • Födda 2022

Omröstningar

Tillbaka
Upp