Problem med hotmail?

Barbabelle

Trådstartare
Har ni problem med Hotmail i dag? Jag har inte kunnat skicka något mail, de ligger i utkast och där står det att de inte kunde skickas för att något gick fel?? Har varit så här i timmar nu.

Jag har fortfarande problem - fick nyss ett mail som skickades kl 18.03 i går kväll... Jag har aldrig haft problem med Hotmail innan vad jag kan minnas, men det här känns ju sådär. Hoppas att de löser det snart!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 958
Senast: MiaMia
·
Samhälle Jag har gått hos psykiatrin sen typ 25 år tillbaka pga psykisk ohälsa av olika slag. Det har varit medicin förstås men också terapi. Nu...
Svar
12
· Visningar
928
Senast: MiniLi
·
Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
1 026
Senast: corzette
·
R
Hemmet Här kanske finns någon som är kunnig på porslin, som kan hjälpa till att identifiera vad det här är för serie? Jag fick en bild skickad...
Svar
8
· Visningar
497
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka