Problem med miniatyrer/bokmärken chrome

cambodia

Trådstartare
På första sidan när man öppnar google chrome så är det ju små miniatyrer av de sidor man besöker mest, iallafall har jag det så och tycker det är jättesmidigt :laugh:
Rensade.... nåt :D ganska nyligen och då försvann dom, dom kommer ju tillbaka eftersom men inte buke!?! Den sidan fastnar inte där (har haft den där innan)
Varför blir det så?

Dagens I-landsproblem :rofl:

Sv: Problem med miniatyrer/bokmärken chrome

Kan du har råkat "klicka bort" den? I övre högra hörnet på miniatyren finns ju ett kryss, om man klickar på det så försvinner sidan och kommer inte att dyka upp där igen oavsett hur ofta man besöker den. Hur man får tillbaka den vet jag inte, kanske måste du rensa igen?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
183
· Visningar
23 823
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få... 2
Svar
21
· Visningar
4 219
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 709
Senast: Pratsch
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Denna vecka stod det två ridlektioner på schemat – en på ridskolan och en på privatlektionsstället vid världens ände. På ridskolan blev...
Svar
0
· Visningar
1 020
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka