problem med ridbyxor!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare kråkan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 807
K

kråkan

är det bara jag som inte tycker om ridbyxor med hög midja?
kan verkligen inte ha byxor som klämmer det minsta på magen för då börjar jag må illa och till slut spyr jag :eek: :smirk:

har kollat runt i flera år efter et par ridbyxor med låg midja men hittar ingenting..

Sv: problem med ridbyxor!

Pikeur, cavallo, euro-star, back2back,goldendress & mountain horse har.

Har ett par Pikeur som jag inte kan använda för det är så snuskigt låg midja:P

Jag tycker också att ridbyxorna har för hög midja, det borde finnas fler med låg midja. :bump: :bump:
Hööks hade i alla fall innan som var någorlunda låga.
Mountain Horse har ett par som är jättesköna, sen finns ju pikeur och lite dyrara märken....

Jag håller med...jag får dille på sådant och viker alltid ner midjan på mina andra ridbyxor.
Jag älskar mina Eurostar av märket "Donice" som är låga i midjan...sitter kalas :bump:

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 225
Senast: Silje
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
552
Senast: Ramona
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 844
Senast: Squie
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
649
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka