Problem med Samsungs android-keyboard

Ninnurur

Trådstartare
En moderator har brutit ut detta från en annan tråd eftersom ämnet passar i en egen tråd.

@Gunnar taggningen strular som fan från mobil! Om jag baea skriver början av namnet, klickar på det som kommer upp i listan och fortsätter skriva blir det så här: @gunfelfelfel

Använder Android, chrome.
 
Senast ändrad av en moderator:
@Gunnar taggningen strular som fan från mobil! Om jag baea skriver början av namnet, klickar på det som kommer upp i listan och fortsätter skriva blir det så här: @gunfelfelfel

Använder Android, chrome.
Jag är dålig på att tagga, som jag fått skäll för :), men var det alltså så att det lades till ett mellanslag efter namnet automatiskt tidigare?
Någon annan som kommer ihåg eller upptäckt det här problemet.
 
Jag är dålig på att tagga, som jag fått skäll för :), men var det alltså så att det lades till ett mellanslag efter namnet automatiskt tidigare?
Någon annan som kommer ihåg eller upptäckt det här problemet.
Ja, om man valde namnet från den listan som presenterades som förslag när man skrev.
 
Jag kan ju tagga, men det kräver lite extrajobb @Gunnar.

26338
Som du ser här har jag skrivit @ och gun, sen tryckt på ditt namn. Då ser det ut sådär, men när jag fortsätter skriva så hamnar texten ditekt efter gun och taggen försvinner.
 
@Gunnar taggningen strular som fan från mobil! Om jag baea skriver början av namnet, klickar på det som kommer upp i listan och fortsätter skriva blir det så här: @gunfelfelfel

Använder Android, chrome.
Jag kan ju tagga, men det kräver lite extrajobb @Gunnar.

Visa bifogad fil 26338
Som du ser här har jag skrivit @ och gun, sen tryckt på ditt namn. Då ser det ut sådär, men när jag fortsätter skriva så hamnar texten ditekt efter gun och taggen försvinner.
För mig funkar det såhär: @Gun
Android, Chrome
För mig blir det också såhär. Android och Crome.
 
Jag skall försöka titta mer på det under morgondagen. Jag antar att alla era webbläsare är uppdaterade så frågan är om det är äldre versioner av android som ställer till det.
 
Kollade Chrome-version på en android-mobil som fungerar, 72.0.3626.121
Den har android 7.0 så den är inte jätteny
 

Liknande trådar

Övr. Katt En moderator har brutit ut detta från en annan tråd eftersom ämnet passar i en egen tråd. Megara tuggar sladdar och jag är rädd att...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: MJLee
·
Islandshäst En moderator har brutit ut detta från en annan tråd eftersom ämnet passar i en egen tråd. Har du ens suttit på en islandshäst? Det...
6 7 8
Svar
155
· Visningar
14 088
Senast: Hedinn
·
Samhälle En moderator har brutit ut detta från en annan tråd eftersom ämnet passar i en egen tråd. Det kommer inte vara någon skillnad för ta om...
13 14 15
Svar
298
· Visningar
16 915
Senast: Rina
·
Relationer En moderator har brutit ut detta från en annan tråd eftersom ämnet passar i en egen tråd. Det här är inte riktigt under rätt...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
21 740
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Inspiration sökes: Dop-present
  • Hat
  • Pusseltråden

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp