Problem med Samsungs android-keyboard

Jag vill inte byta ut något jag är nöjd med bara för att en forumleverantör slarvar med programvaran.
 
@em-pirre
Mitt vanliga tangentbord
Screenshot_20190313-202843_Chrome.jpg

Siffrorna ligger över bokstäverna.
 
Och Swift
Screenshot_20190313-202854_Chrome.jpg

Siffrorna ligger i bokstäverna så man får göra långa tryck för siffror.
Det gillar jag icke!
 
Jag vill inte byta ut något jag är nöjd med bara för att en forumleverantör slarvar med programvaran.
Jag tycker du har en lite tråkig inställning i många inlägg i den här tråden.
Man skulle lika gärna kunna säga att det är trist att Samsung tydligen inte uppdaterar och följer standard i deras programvara så den fungerar med nyare programvaror på nätet. Som det verkar fungerar alla andra keyboards med den här uppdaterade editorn.

Jag arbetar på att försöka hitta ett sätta att komma runt Samsungs problem, om det nu är det. Det kanske löser sig hyfsat fort men jag vet inte.
Under tiden kan man kanske prova ett annat tangentbord eller den enklare editorn om man anser att problemen med taggningen är så stora att man inte längre vill skriva på sidan.
 
Fungerar autocorrect likadant oavsett tangentbord eller skiljer det sig också? Så trött på att stallet alltid ändras till stället trots att jag skriver det typ tusen gånger.
SwiftKey är garanterat bättre. Den lär sig snabbt. På min Samsung a5 funkade Samsungs egna felfritt, men på min sjua är det jättedåligt. Prisa gud för SwiftKey
 

Liknande trådar

Övr. Katt En moderator har brutit ut detta från en annan tråd eftersom ämnet passar i en egen tråd. Megara tuggar sladdar och jag är rädd att...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: MJLee
·
Islandshäst En moderator har brutit ut detta från en annan tråd eftersom ämnet passar i en egen tråd. Har du ens suttit på en islandshäst? Det...
6 7 8
Svar
155
· Visningar
14 088
Senast: Hedinn
·
Samhälle En moderator har brutit ut detta från en annan tråd eftersom ämnet passar i en egen tråd. Det kommer inte vara någon skillnad för ta om...
13 14 15
Svar
298
· Visningar
16 915
Senast: Rina
·
Relationer En moderator har brutit ut detta från en annan tråd eftersom ämnet passar i en egen tråd. Det här är inte riktigt under rätt...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
21 740
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp