Problem med textstyckets bredd på blogg.

Riley

Trådstartare
Jag har problem med att textbredden på min blogg ändrar sig på de olika sidorna. Jämför med bredden jag vill ha, och som nu håller i sig på startsidan:

5175094675_b240be352d_b.jpg

Respektive en inläggs- och arkivsida:

5175096845_a5fc4d10cc_b.jpg

5175096041_e4329c2633_b.jpg

Här finns koden till bloggen.

Om någon skulle vilja vara snäll nog att titta igenom koden och se vad som felas, så skulle jag vara oerhört tacksam! Vill helst inte behöva byta till en helt ny design bara för att några enstaka sidor blir fula.

Sv: Problem med textstyckets bredd på blogg.

du får sätta dig in i CSS världen tror jag :) ta en backup på nuvarande konfig och sen kan du alltid börja med att ändra width 1050px; till lite mindre. ;) lycka till

Sv: Problem med textstyckets bredd på blogg.

Efter att ha kollat previewen på sidan där jag laddade upp koden så vill jag även tillägga att det bara är de 6,5 första och 2 sista sidorna som jag har något med att göra, s.a.s. Inläggstexterna + ev. koder i dem har jag inte inkluderat i grundmallen.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 861
  • Låst
Tjatter Det var bättre förr. Världen var full av spänning, mysterier, romantik! Naturen var vild, och människan förundrad... Nu? Nu är allt... 135 136 137
Svar
2 723
· Visningar
108 692
Senast: Mammas
·
D
IT & mobiler Nu är de så här att jag har en hemsida där jag har en blogg för nuvarande bara är flytande text som jag publicerar som vilken text som...
Svar
8
· Visningar
1 314
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Är det någon som vet om det går att få bort (eller i alla fall förminska) den extremt fula ramen som automatiskt blir runt alla bilder...
Svar
7
· Visningar
955
Senast: aiquen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Jobba som veterinär
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur