Problem med webcam

Juwlss

Trådstartare
Jag kanske är helt bakom flötet, har en Fujitsu Siemens (Amilo), som jag inte fattar hur jag ska starta webcamen på. Jag hittar det verkligen inte, har varit och sökt överallt känns det som.

Någon som vet? :) Vet tyvärr inte om datorn heter något mer, står bara Fujitsu Siemens (Amilo) på den.

Sv: Problem med webcam

Jag kanske är helt bakom flötet, har en Fujitsu Siemens (Amilo), som jag inte fattar hur jag ska starta webcamen på. Jag hittar det verkligen inte, har varit och sökt överallt känns det som.

Någon som vet? :) Vet tyvärr inte om datorn heter något mer, står bara Fujitsu Siemens (Amilo) på den.

Har du testat att vända på datorn och läsa vad som står på undersidan?
li1750bot.JPG

Sv: Problem med webcam

Jag googlade och hittade lite smått och gott på ett annat forum, bland annat denna länken där du kan ladda ner drivrutiner:

http://www.fujitsu-siemens.se/support/downloads.html

Någon annan rekommenderade att starta Live Messenger, gå in på Tools -> Audio and Video Setup och konfigurera därigenom. Har dock inte testat själv då jag inte har en sådan dator :)

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
6 756
Senast: Happimess
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
562
IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
629
Senast: Lyan
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
741

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka