Profilbild

L

loveooka

Jag kan se min profilbild på min sida, men den syns inte när jag skriver i forumen. Varför?
 
Sv: Profilbild

Profilbilden är din bild som syns på din "sida" på buke, vill du välja bild som syns när du skriver i en tråd måste du lägga till en avatarbild och det gör du genom att klicka på redigera avatar, andra länken under redigera profilbild.

Jag hoppas att jag förklarat tillräckligt bra, så du förstått, annars får du höra av dig. :)

Kram, Maya
 
Sv: Profilbild

Hej igen, jag ser att du fortfarande inte har någon avatar, så jag säjer igen hör av dig om jag förklarade för dåligt. :)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Hur gör man med folk man är "vän" med, men inte så himla bra kompis med på Facebook? Nån man träffat i nåt tråkigt sammanhang och...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 938
Senast: MCP
·
  • Artikel
Hästnyheter Hästvälfärdsdebatten står i centrum efter en rad uppmärksammade artiklar. Det är även en högt prioriterad fråga inom FEI och under...
Svar
8
· Visningar
939
Senast: SaraXX
·
Samhälle Ni vet den funktionen där man antingen kan se om någon är grön, hur länge sen de var aktiva? Nyligen tycker jag det har förändrats och...
Svar
8
· Visningar
715
Senast: _Elly_
·
  • Artikel
Hästnyheter Det som syns på filmerna som sprids på Cesar Parra "är inte på något sätt i linje med våra värderingar och övertygelser", skriver det...
Svar
0
· Visningar
160
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp