Profilbild

• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare loveooka
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 880
L

loveooka

Jag kan se min profilbild på min sida, men den syns inte när jag skriver i forumen. Varför?

Sv: Profilbild

Profilbilden är din bild som syns på din "sida" på buke, vill du välja bild som syns när du skriver i en tråd måste du lägga till en avatarbild och det gör du genom att klicka på redigera avatar, andra länken under redigera profilbild.

Jag hoppas att jag förklarat tillräckligt bra, så du förstått, annars får du höra av dig. :)

Kram, Maya

Sv: Profilbild

Hej igen, jag ser att du fortfarande inte har någon avatar, så jag säjer igen hör av dig om jag förklarade för dåligt. :)

Liknande trådar

Bukefalos Helt plötsligt blev bukefalos gult upptill. Jag har tittat runt på alla inställningar men det hände helt plötsligt jag vet inte vad jag... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 693
Senast: Gandalf
·
Bukefalos Bukefalos låg nere för mig imorse. Nu är den uppe igen men "anslutningen är inte säker" står det. Hade problem med att logga in - sidan... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 687
Senast: Gabby_Ossi
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
966
Senast: Krålus
·
Bukefalos Sidan krånglar för mig. Ser ut såhär emellanåt när jag byter sida på forumet. Sedan uppdaterar jag sidan några gånger och det fungerar... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 380
Senast: bettysmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Fri tillgång på torrfoder?