Profilen i otäck olycka: ”Jag kunde varit död”

En gång höll min första häst på att gå ikull i galopp och räddade sig själv med ett språng men jag flög av, snett bakåt och tog för mig med ovansidan av vänster hand. Båda benen i armen small av 😪. Det var en vacker julikväll och ortopeden Lyrholm hade jour. Han kom plikttroget men han sa att hans två döttrar ville rida och hålla på med hästar men det fick dom inte, han tyckte det var för farligt. Och han fattade inte alls varför folk riskerade livet genom att ha häst när det finns så många andra mindre djur... Hur som helst, han skruvade ihop armen med skenor. Alla nerver satt ihop, det gick bra.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 360
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma... 2
Svar
24
· Visningar
3 322
Senast: mars
·
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
685
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
12 014
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka