Bukefalos 28 år!

Sv: Profiler

Ett test har gjorts och visat att ens vänstra halva är den bästa sidan, detta stämmer iaf på mig och många kring mig :)

Det stämmer, och dessutom så ser man sig själv i två halvor.
Vi tittar sällan på (nu är klockan tre på natten och det var länge sedan jag tentade detta :angel: ) höger/vänster halvan utav vårt ansikte - när vi väl gör det så tycker vi inte alls det ser lika bra ut.
Samma sak gäller när man jämför sig med spegel och sedan med ett fotografi (kortet är inte spegelvänt och man fokuserar då på 'fel sida'..).
 
Sv: Profiler

Min braiga sida är helt klart den vänstra! Vänder alltid den sidan till när jag fotas. O andra sidan tycker jag högersidan är snyggare i spegeln men det kanske är för att det är spegelvänt? Alltså att jag typ tror jag kollar på min snygga sida när jag kollar på högersidan för hjärnan tror det är vänster? Eller nåt :D
 
Sv: Profiler

Jag tycker att jag ser likadan ut från båda håll i profil. :p Däremot så blir det stor skillnad beroende på vilken frisyr såklart.

1231493_10151650577233562_1444956448_n_zps66705e45.jpg


Lite missvisande eftersom att jag ler.
srrr_zps9d8cb661.jpg
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Tjatter Vill ni visa bild på eran vigselring? Förlovningsringen är i guld, helt slät. Vill ha en vigselring med en sten i. Eller ja bilden jag...
2
Svar
39
· Visningar
2 880
Senast: Bison
·
Fritid Jag ska leta efter ett hotell en vecka och har alltid använt booking.com utan några problem, men den senaste tiden har klagomålen...
Svar
10
· Visningar
715
Senast: Tuvstarr
·
IT & mobiler Jag har en facebook-sida för min bok/mitt författande. När jag skriver inlägg på mitt privata facebook-konto ser rutan där man skriver...
Svar
6
· Visningar
674
Senast: Migo
·
Hemmet Hemnet-knarkar för fullt och tittar på en massa planlösningar, den ena värre än den andra ;). Och några få smarta, genomtänkta. Hur har...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
9 511
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp