Projekt Flaggstång

taccotad

Trådstartare
Har en flaggstång på tomten. Förr fanns det en rabatt där men nu är det bara gräs. Vill göra nåt fint och lättskött. Vad hade ni gjort?
 
Sv: Projekt Flaggstång

Det är ju fint att ha en rabatt runt flaggstången, kanske en ring av stenar och sen blommor inuti runt stången?
Om du har stor plats så såg jag en gång en bild på en rund rabatt runt men den var rätt stor, se de hade gjort en grusad gång in till själva flaggstången. Jättesnyggt!
 
Sv: Projekt Flaggstång

Ja nåt sånt var jag inne på faktiskt! Ska kika runt lite och se om jag får nån inspiration.
 

Liknande trådar

Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
20
· Visningar
813
Senast: manda
·
IT & mobiler Går det att komma i kontakt med Telia utan att ringa dem? Jag avskyr att prata i telefon men hittar inga alternativa kontaktvägar och...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 710
Senast: Hedinn
·
Juridik & Ekonomi Jag förlorade resväskan när jag åkte Flixbus till Amsterdams flygplats Schiphol. När jag skulle ta den fanns den inte kvar där jag lagt...
Svar
6
· Visningar
1 156
Senast: fejko
·
Hästmänniskan Hej Jag och min syster har hästarna på samma lösdrift, men hennes häst har sönder min ponnys täcken. Hon nonchalerar det även om hon...
2
Svar
23
· Visningar
1 545
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Köpa hus
  • Lunchtips till "matlådehatare"

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp