prova galopp?

P

paljett

vet nån om nåt läger el kurs el stall där man kan prova galopp? Helst där man kan låna häst där.
 
Sv: prova galopp?

paljett skrev:
vet nån om nåt läger el kurs el stall där man kan prova galopp? Helst där man kan låna häst där.

går du in på www.unggalopp.se så hittar du bland annat information om galopp kurser som skall hållas i sommar, om projektet "galopp på ridskola" och massa annat!
 
Sv: prova galopp?

Menar förståss www.unggalopp.nu !!! :o
Går du in där hittar du alla de av galoppförbundet finansierade/delvis finansierade kurser och programverksamhet. Även Belldale och UngJägersro finns det länkar till.
 

Liknande trådar

Dressyr Någon som har några kloka råd om ni skulle rida en häst som skjuter ut ena bogen (i detta fallet vänster bog) när ni rider? Stor och...
Svar
14
· Visningar
1 579
Senast: JohannaB
·
Dressyr Jag behöver hjälp med omskolning på min häst🙏🏼 Han har varit en hopp-tävlings häst innan, vilket gör att han har en otrolig galopp och...
2
Svar
30
· Visningar
3 353
Senast: VildeKia
·
Hästmänniskan Jag har funderat på det här med att ha häst i en ekonomisk kris, klarar man det om man bor själv och har en medelinkomst? Tycker också...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 773
Senast: animalasia
·
Skola & Jobb Jag skulle vilja ta truckkort. Det känns som en användbar grej när det gäller jobb. Eftersom jag tar det mycket för att göra mig...
Svar
3
· Visningar
407
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Koppel som släppte
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp