prova galopp?

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare paljett
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 324
P

paljett

vet nån om nåt läger el kurs el stall där man kan prova galopp? Helst där man kan låna häst där.

Sv: prova galopp?

paljett skrev:
vet nån om nåt läger el kurs el stall där man kan prova galopp? Helst där man kan låna häst där.

går du in på www.unggalopp.se så hittar du bland annat information om galopp kurser som skall hållas i sommar, om projektet "galopp på ridskola" och massa annat!

Sv: prova galopp?

Menar förståss www.unggalopp.nu !!! :o
Går du in där hittar du alla de av galoppförbundet finansierade/delvis finansierade kurser och programverksamhet. Även Belldale och UngJägersro finns det länkar till.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Min häst har ett återkommande problem där han får som strävhårig päls ca 1-3 månader efter klippning nr 2 (som blir runt nov-dec)... 2
Svar
29
· Visningar
1 574
Övr. Grenar Är det nån i Sverige som följer detta race? Höjdpunkten på almanackan här I Australien! Tisdag 5 November, 3200m Final-startfältet samt...
Svar
0
· Visningar
410
Senast: Seabaz
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
1 207
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Då min häst har FFV som vi inte får bukt på ska vi testa GastoGard. Dock går det inte att ge honom orala sprutor, har någon provat att...
Svar
5
· Visningar
662
Senast: AbCdE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka