Prova på!

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare Essepesse
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 911
E

Essepesse

nån som ska på en prova på kurs på Strömsholm i sommar??
jag vill jätte gärna gå:love:

Sv: Prova på!

Ska (förhoppningsvis) på tre.veckorsläget där i sommar..väntar på svar

några felr som anmält sig till kurserna där?
pröva på förra året var riktigt lyckade, ville slippa skolan och plugga in grunderna lite mera så drog tid på 3, 4 dagars pröva på och de var riktigt bra!

Min kompis försöker få iväg mig på en kurs den 1-4:e mars men vad har man föräldrar till om inte glädjedödande :mad: ?

Carolinplayer: de e becca va?? vilket läger ska du på??

Ja ska gå på 2a i sommar:) med mina kompisar;) var där förra året å va helt sjukt kul:love: längtar redan...:rofl: rekommenderar dem verkligen!!

ååh!!!:love: jag o en kompis ska nog oxå dit:D om jag har råd:angel: måste skaffa sommarjobb snart:angel: :smirk:

ja milou caroline player är jag:P det är bara checka presentations rådet ananrs,
och jag rekomenderar alla att komma" men 2A e full vad jag vet resten är det fritt fram på!

Liknande trådar

Tävling Jag letar efter bra musik att tävla till, i detta fallet är det islandshästgrenen Gæðingalist men jag tänker att tråden kan fungera även...
Svar
7
· Visningar
332
Senast: Gabby_Ossi
·
Ridning Hej hej! Hästen jag rider drar alltid upp huvudet när vi gör halt, han kan gå i jätte fin form men ger jag kommando för halt drar han...
Svar
11
· Visningar
518
Senast: iliedtoday
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
1 214
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler När man går in i albumen så visas en rörlig bakgrund med bildspel på alla bilder i albumet. Detta är väldigt störande. 🧠 Nån som vet...
Svar
3
· Visningar
158
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Akvarietråden V
  • Kattmat i mousse-form