provar igen.

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare blohme
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 908
B

blohme

Ännu en sadeltråd. ledsen för det , dom som känner för det kan väl svara :)

Nu ska vi göra ett nytt försök att hitta sedel till donnan .
Hon är ganska svängd & behöver ganska bred sadel. (ex prestiges 33 va på tok för smal)

lite bilder (ni får stå ut med lite sommar mage)

Sv: provar igen.

Prestige 33 är väl ändå inte så bred? Det är väl smalt? Jag skulle nog prova en bredare prestige, nu vet jag inte hur bred hästen är men testa mät graderna och kolla i sadellistan.

Prestige 33 är väl ändå inte så bred? Det är väl smalt? Jag skulle nog prova en bredare prestige, nu vet jag inte hur bred hästen är men testa mät graderna och kolla i sadellistan.

Jag har för mig att den är normal, men jag kan ha fel.

kan göra de ikväll :)

här är en gammal bild från i våras, när jag höll på att sätta igång henne efter vila.

Senast ändrad av en moderator:

provade denna sadeln i vintras ju , har för mig att jag fick kommentarer om att den ser för rak ut för henne
(det är en Frank Baines Reflex)

puttar upp lite .

vad tror ni om en prestige GS bomvidd 36 ?

Liknande trådar

Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
980
Senast: Esmeralda
·
Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 201
Senast: Amha
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 421
Senast: Görel
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 866

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka