PS eller Micklem

Micklem, lädret är okej - inte fantastiskt men duger absolut i förhållande till pris!
PS säger jag nej till. Dåliga erfarenheter över lag. Som någon skrivit tidigare, pannbanden är kassa i knäppena, går upp. Tråkig kvalite på lädret i förhållande till pris. Och kundservicen upplever jag som allt annat än god!
 
Lite uppdatering om någon annan som ev. tänker köpa läser.
Tillslut hamnade jag på Micklem och gud vad nöjd jag är! Lite knepigt att få rätt, men värt det i slutändan. Tänkte innan att det inte var så stor skillnad på träns och träns men min blir så himla mycket mjukare när jag har på micklemet jämfört med den vanliga remonten. Använder i princip bara micklemet nu.
Kan bara se två nackdelar:
Eftersom jag köpte competiton= annat träns för bettlös, men långt ifrån hela världen.
Har även fått höra att han ser ful ut i det då ”det är ett träns för tävlingsponnyer och inte kallblod”, något jag inte alls håller med om.
Överlag supernöjd! 😍
34296
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Ytterliggare ännu en vilken ras tråd men tänkte kika med experterna ;) Jag har gått ganske länge nu i hundtankar och funderar på...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 175
Senast: Praefatio
·
Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är...
2
Svar
35
· Visningar
3 564
Senast: anna_panna
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
11 883
Övr. Hund Om sisådär två år känner jag att det kan passa med ett hundköp. Barnen är i mitt tycke tillräckligt stora då.., dvs för att kunna förstå...
2
Svar
29
· Visningar
1 842

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Just nu funderar jag på... Del 3
  • Sminktråden

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp