PS of sweden

de ps träns jag klämt på har jag inte varit så förtjust i. i mitt tycke så är det för klent läder, dvs lite för tunt, lite för torrt och lite för oelastiskt.
är inte så glad i equipe eller dyon heller. antares är bra och os är också bra, men vem tusan har 4" att lägga på ett träns ;/,

Inte jag, så jag köper Sabre. Superbt engelskt läder. Bara att plocka ihop de delar man vill ha, eller inte ha. Jag rider aldrig med nosgrimma, så jag har ingen lust att betala för en sån.
 

Liknande trådar

Utrustning Tjo, sitter här å smörjer läder och tänkte byta till mina nyköpta (beggade) sidostycken, som råka va ps of sweden (det säljarn hade...
Svar
8
· Visningar
481
Senast: Shixle
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har ju anmält en sak som har hänt. Och då säger flera att det är bra och rätt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte så...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 446
Senast: LiviaFilippa
·
Dressyr Det är ganska få topphästar som går ute i stora hagar med kompisar. De finns absolut men är verkligen inte vanligt. Är inte helt med på...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 482
L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 486
Senast: karl_h
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp