• Hundavel & Ras
  • Trådstartare Trådstartare Stormogul
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 867
  • Visningar Visningar 191 968
Sv: Pudel?

Nån av er med pudel som ska ut och tävla i år?
Sätt gärna in lite nytagna bilder på era pudlar =)

Min pärla.
December
dec5.jpg

Senaste utställningen för 3 v sedan. Hon är nu 6 månader.
keya6man.jpg

Eller hur!? :love: Hittills har vi bara ställt på inofficiella men två starter har resulterat i 2 x Bir :)
I slutet av denna månad ska vi ställa på en officiell SPK utställning (dock inoff i valpklass då) men det ska bli kul, få en "riktig" bedömning på henne. :)

:D haha. Fast dom är väl inte så jättemycket att hurra för.

Bild753.jpg

Bild737.jpg

Bild413.jpg

Bild789.jpg

Elliott har blivit stooor grabb :D

Senast ändrad:

*kl*

Ursäkta trådkapningen, men vad har ni för försäkringar på era (dvärg)pudlar och vad kostar det? :angel:

QUOTE=Winni;10077034]Jag är lite nyfiken på den nygodkända färgen röd. Har någon bilder eller vet något mer om den, som om de bleks med åren?[/QUOTE]

Bilderna på Aki som Jånna la upp visar en röd pudel, han är nämligen röd :)

Här kommer lite bilder på min prinsessa

19441023.jpg

19441021.jpg

19441379.jpg

Han är 5 månader :)

Lupin
Elliott är försäkrad i Folksam, tror jag betalar runt 200? i månaden, är inte riktigt säker...

Liknande trådar

Hundavel & Ras Sett på blocket. Varför köper man en blandras som nästan är renrasig? Jag förstår fenomenet att köpa en blandras men när det är som i...
Svar
17
· Visningar
1 309
Senast: Nota
·
Hundavel & Ras I ärlighetens namn kommer det nog bli en whippet igen, men jag har länge tyckt att mellanpudlar verkar väldigt trevliga, sportiga... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 154
Hundavel & Ras Hej! Jag går i valpköparplaner, dock inte förrän TIDIGAST nästa år men mest troligt 2027. Det blir i så fall hund nummer två då jag har... 2
Svar
22
· Visningar
1 840
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 589
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka