Pullargrimma-bilder

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare Tveket
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 28
  • Visningar Visningar 2 538
Sv: Pullargrimma-bilder

Har tänkt på det också ;)
Ringen ska ju sitta på ganaschen och inte på kindbenet och med remmen nästan i ögat. Ser inte folk hur det ser ut när de tränsar :confused:

*KL*
Ingen jättebra bild men..

13408902.jpg

ÅÅH! NU gav du mej idéer:devil: Måste bara köpa rosa ludd nu när jag tänkt mig ett grått schabrak med rosa passpoal som tävligsschabrak, vad dum jag är som inte kom på det där med luddet! Tack:D (även om vissa SUCKAR när jag klär hästen i rosa:angel:)

Visst är hon!! Hon var en sådan socker söt liten D-ponny arab i sina rosa saker. Tävlades bland storhästar med mej på ryggen. Till å med glitter på hovarna. Halvbloden rynkade näsan förstås :angel:

Jag vill ju också ha glitter nu bara för det:p Men nja...det skulle väl bara vara jag som uppskattade det haha. Det får ske stegvis;)

Har tänkt på det också ;)
Ringen ska ju sitta på ganaschen och inte på kindbenet och med remmen nästan i ögat. Ser inte folk hur det ser ut när de tränsar :confused:

Jamen eller hur! annars ska folk vara så sjukt petiga med allting, men så fort det ska på en pullargrimma så får det sitta lite hursomhelst. :confused:

Liknande trådar

Ridning Jag har haft häst länge, hoppat lite i perioder. Dressyr och gångartsridning har jag inga problem med, klart jag kan utvecklas mer men...
Svar
3
· Visningar
407
Senast: Freazer
·
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 398
Senast: Tantan
·
Fritid Visst har vi några här som är bra på Photoshop? Det är en sak som jag inte riktigt får till på ett snyggt sätt. Jag har en bild som är...
Svar
6
· Visningar
427
Relationer Jag har funderat på en sak, i en bokserie jag läser just nu så är det ett gäng killar och ett gäng tjejer som alla "hör ihop" med en... 2
Svar
26
· Visningar
2 079
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka