Pullarträns till shettis

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare speedygirl
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 109
S

speedygirl

Jag är på jakt efter ett Pullarträns till min shettis, men verkar inte hitta något. Hööks har inga kvar i storlek shettis och jag behöver verkligen ha den storleken. Vet ju inte om någon Hööks affär har de kvar eller ej! Bor inte i närheten utav dom.

Så nun undrar jag om ni vet någon annan affär som har pullarträns i storlek shetland.

Sv: Pullarträns till shettis

Jag vet ju att en vanlig shettis-nosgrimma från hööks är miniliten för "min" shettis som ändå har rätt så smäckert huvud så är du säker på att du inte kan ha ponnystorlek?

Men jag har redan ett shettisträns till han från hööks innan.

varför vill du tvinga han att stänga munnen? har du kollat om ditt bett passar en så liten mun som en shettis kan ha? mitt shettisbett var för tjockt, fick köpa ett shettiskäkbett på travet till honom. Kollad av tandläkare ?

/j

håller med föregående talare till fullo. det kunde inte sägas bättre. TACK!

Liknande trådar

Utrustning Vet någon hur hööks fairfield sele är i storlek ska ha den till en shettis men undrar lite om shetland blir tillräckligt stor och hur...
Svar
9
· Visningar
937
Senast: LadySara
·
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
1 006
Senast: Tora
·
Utrustning Jag har aldrig lyckats hitta ett flugtäcke till shettisen och undrar om det öht finns något som kan fungera? Hon är grov och har en grov...
Svar
19
· Visningar
673
Senast: Mia_R
·
Hästhantering Jag behöver lite tips för att slimma en knubbig ponny! Nu är det så att ponnyn i stallet är på tok för det, nästan en 9:a på hullskalan... 2
Svar
30
· Visningar
2 302

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Linda ben
  • Lunginflammation

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Vad har ni för klösträd?