JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Pulsmätare och lite till..
Hoppning
Trådstartare
Trådstartare
Snudd
Startdatum
Startdatum
15 Maj 2009
Svar
Svar
1
Visningar
Visningar
669
Är det någon som tränar sin hopphäst med pulsmätare?
Hur mycket canterträning kör ni med per vecka?
Rider ni fler pass med er häst eller rider ni längre pass när hästen är på väg mot full kondition?
Bara undrar lite..
Sv: Pulsmätare och lite till..
jag kör ungefär 1 gång varannan vecka. Borde göra det oftare men glömmer lätt av det.. Han rids däremot väldigt mycket ut, och ibland blir det mycket trav och galopp, ibland bara skritt.
Dressyr
Passar på att gnälla lite till om ridhuset. Gick nyss därifrån med första hästen och tänkte gå ner med nästa. Men ångrade mig för det...
2
Hoppning
Jag läser just nu en roman som utspelar sig bland hopp-eliten i England på 1970-talet. Där nämns det att man lägger till bly-vikter på...
Körning
Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Ridning
Hej hallå.
Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre?
Jag har...
Husvagnsrenovering
Fritid Det får marinera en stund. Vill inte att det ska se taffligt och hemmålat ut, när originalfärgen är så välbevarad. Inte alls blekt, så...
Brie
1 minut sedan
Dejt
Relationer tja det är ju rätt många Buke:are som gillar den julkalendern men känns rätt utdaterad vid det här laget :D
_Elly_
8 minuter sedan
Göra i Borlänge?
Fritid Är man mer äventyrligt lagd (passar kanske inte TS i år, men mer i allmänhet) kan man också hyra kajak i Torsång och paddla upp till...
Ullmerkott
10 minuter sedan